Bhar34 Kızlar ben 5. Gunundeyim ilk transferim 3AA 5. Gün emriyosu transfer yapıldı glue işlem yapıldı bana hafif göğüs.agrim var kaşık ağrım arada gidip geliyor siz ne durumdasiniz
minikimd Bhar34 geçen sene bende bu heyecanı yaşamıştım şuan bebeğimi salıyorum şükür 🥰hayırlı olsun bebeğinizin sıkı sıkı tutunsun
ertugrulu Bhar34 ah canım bnde gelecek ay 3Aa embriyo mu transfer olmak istiyorum inşallah güzel sonuçlar alırsın doktorun kalitesi için ne dedi
anneoluyorummm103 Bhar34 geçen sene martta yumurta toplamam olmuştu nisanın ilk haftası transfer olmuştum. Şimdi doğdu parmağında oynatıyor bizi minnoş oğlum 🥹🥹 sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah pozitiftir 🙏🤗
Bhar34 Anonym666 tsk ederim canım 🌸transfer 10 Dakika sürdü hiç birşey hissetmedim yumurta toplama biraz ağrı oldu ama abartılacak kadar değil kasıkta sadece ağrı oluyor
Anonym666 Bhar34 Canm benm yumurtama toplamada anestesiziz olucak asiri gerginim cünki genelde anestesizili yaptiriyorlar
Bhar34 Anonym666 ewet canım anestezili yapıyorlar genelde ilk defa duydum anestezisiz inşaallah ağrılı olmaz
Merrriiii Anonym666 o işlemin anestezisiz yapılması hiç mantıklı değil bence siz tekrar danışın doktorunuza
Bhar34 ertugrulu 5. Gün emriyosu 3AA canım en kaliteli embriyo dedi canım bide glue işlem yapıldı bana
ertugrulu Bhar34 ayy çok güzel maşallah bnde korkuyorum benim 4.denemem olacak amh düşüklüğü var canım
ertugrulu Bhar34 tutunmada sorun yok kuzum da ilerlemiyor anlayamadım evet sadece amh düşüklüğü beni mahvetti 3 yıldır uğraşıyorum ama inanıyorum bu embriyolar sanada Bnada iyi gelecek