bsrbrkysr184_ Kızlar öncelikle herkese iyi bayramlar 🫂🥰 Kızlar bugün 4. Günüm ayaklarım şişti normalde de ama azdı bugün sol ayağım daha çok şişti sağ tarafta o kadar yok daha az biraz korkuyorum bişey olur mu diye hafif uyuşuk gibi şişlikten mi anlamıyorum gitsem bayram gitmesem içimde kalacak bu durumu yaşayan var mı ? Ağrı olarak da biraz belim ağrıyor 3 kere fln ağrı kesici içiyorum acı eşiğim yüksek sanırım birde ilaç içmek istemiyorum 🙄 yaşayan bilgisi olan varsa bekliyorum 
kurkmantosuzmadonna bsrbrkysr184_ iyi bayramlar canım. Çok geçmiş olsun. Hiç bilgim yok. Çoraplardan olabilir mi acaba ?
saziment bsrbrkysr184_ annemde hamileliklerinde hiç şişmemiş doğumdan sonra ayakları acayip şişmiş terlik bile girmemiş ayağına bol su iç bacım tuzu azalt daha da için rahat etmezse doktora git
bbaskal bsrbrkysr184_ doğumdan sonra 10 gün kendinde yapman lazım ödem pıhtı vs olmaması için doktora sor istersen
suragungor bsrbrkysr184_ hamileligimde ayagim hiic sismemisti ama varis corabi yuzunden ayaklarim davul gibi olmustu cok kotuydu doktor varis corabini evde de 3-4 gun giyceksin demisti ama ben giymedim valla ayaklarim cok kotu olmustu
bsrbrkysr184_ bbaskal doktora sordum hastanede şey dedi 1 hafta variz çoraplarını kullan iğne vermiyim boşuna dedi 🫣
Elif21 Merhaba canım korkulacak birşey yok bence benimde olmuştu doktor bol bol protein tüketmemi söylemişti benim ikiside şişmişti aşırı yani zor yürüyordum 1 haftadan sonra yavas yavaş gecmeye başlamıştı