sndyy_4343 Nsimsek canım adetin bitittikten 3 gün sonra başla bence benim adetim bitti 5 gün sonra ovulasyon oldu adetimin 12. Günü de başlıyor bazen bazen de 16 17. Günleri oluyor
sndyy_4343 Nsimsek yaklaşmış akşam yine yap mutlaka yarın sabahta yap benim gece saat 3 te olmultu pikim çok merak edip yapmıltım
dilbenuro Nsimsek daha pik değil ama en az diğer çizgi kadar koyulaşmaso gerekiyor devam et gerekirse günde 2 kere yap
bebegimle_ben Nsimsek pik canim bugun yarin degerlendir hatta iliski sonrasi ne yapman gerek anlatirim yuzde yuz tutar insallah