tugba0305 Melisssa3 ziyarete gitmedim ama eve gelen kem gözlü birinin nazarı yüzünden çatlamak üzereyim sanki dua okudum falan ama fena oldum
Melisssa3 tugba0305 ayyy en korktuğum o yüzden asla çıkmam evden kimseyide kabul etmiyorum bu bayram böyle
tugba0305 Melisssa3 en iyisini yapıyorsunuz ben annemin yanındayım sırf göbeğimi görmek isteyen salak meraklı komşular yüzünden ısrarla odadan çıkmadığım halde çağırdılar içlerinde kem gözlü kadın da varmış bakışından anladım zaten süzdü resmen beni sinir oldum
Beybimelisa Ya biz gittik te kızım yolda otobüste her yeri yaladı ya inşallah mikrop kapmaz kızdım ettik eline vurduk yapma dedik inat yaladı ya
Gizemmethn Melisssa3 2gündür kayınvaldemdeydim yarında aileme gidicem kendimi zor taşıyorum başka hiç bıyere gidesim yok
sarilale123 Melisssa3 biz şuan o salgına yakalandık evden dışarı adım atmadık kimseye bulaştırmamak adına
sarilale123 Mom908 bizde grip gibi ama oğlumda şiddetli öksürük ateş boğaz ağrısı var direkt ciğerleri etkiliyor
denizhelensarpberat Melisssa3 dogumama çok var ama gittim bayramlaşmaya gitmesemsem evde canım sıkılıyor hayırlısı artık napayım