İyi bayramlar herkese🌸 bizde gidemiyoruz iki hafta önce kanamam olmuştu sonrasında sıkıntı yoktu dün ikinci pembe leke sonrasında kahve leke olunca yemek şu tuvalet harici kalkmıyorum . Eşim hallediyor herşeyi aileleri bile telefonla bayramladık. Sağlığımız yerinde olsun başka zaman bebişlerle gideriz inşallah 🌸