Mom05 bol bol yürüyüş yapın mutlaka,squat yapın hurma yiyin benim o konuda çok tecrübem yok ama sanırım ananas çayı öneriyorlardı.Bir de plates topunuz varsa topta ileri geri hareketleri yapın.Youtubeda activating labor diye bi egzersiz var ben onları da yaptım ama 37 den itibaren yaptım doğumu başlatıyor diyenler var çünkü