Benimde fazla suyum son üç ayın ortalamasınin 6.1 çıkması ve suyunun fazla.olup bebislerin önde olması şeker dedi bir hafta ölçüm yaptırdı gerçektende şekerli yediğim an bir saatlik sonucu yüksek çıkmıştı 206 kiii yemedigimde bu değer 120 lerde oyuzden sizde son üç ay ortalamasına bir baktirin isterseniz