30 haftalık gebeyim. Doktorum suyumun biraz fazla olduğunu söyledi perinatolojiye yönlendirdi şekerime bakılmıştı normal çıkmıştı. Açlık tokluk tekrar bakıldı yine normal çıktı. Cihaz aldım ben de takibe başladım. Su şeker dışında neden fazla olur yaşayan var mı? Genetik hastalık da şu fazlalığı yapar dedi perinatoloji doktoru ama ben fetal DNA yaptırdım o da temiz çıktı. Yaşayan varsa yazabilir mi lütfen