busrabaskal prenses99 1. De bende böyleydim kasık ağrımdan yürüyemezdimde.oturarak uyurdum yatamazdım ki 38+6 da doğurdum
Pskk 37+1 im. Yatarken sağdan sola dönerken zorlanıyorum bir tek. Kilolu bir bebek. Onun dışında çok hareketliyim sürekli egzersiz ve yürüyüşler yapıyorum