prenses99 Bugün 37 olduk ne oturabiliyorum ne de yatabiliyorum karnım çok şiş belim ağrıyor rahatım hiç yok sizdede böylemi ilk hamilelik böle değildi
happycat prenses99 Ben şu an 35 teyim ve yatarken kalkarken ağrılarım çok oluyor. Benim de ilk hamilelik böyle değildi. Daha da 3 hafta var diyorum. Bakalım hayırlısıyla sağlıkla geçirelim bu süreci İnşallah.
lala_666 prenses99 bende öyleyim canım sancılarım var her defasında doğruyorum diye herkes ayağa kaldırıyorum😄😄 Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşAllahh🤲🤲❤️
mommyyysd prenses99 sağlıcakla doğruun inşallah kaç kg bebiş benimde karnım çok büyüdü ve aşırı yırtıldı ya heryerim çatlak gece uykum sıfır asla uyuyamıyorum
prenses99 happycat inşallah bende öleyim ilkde bişey anlamamıştım 39 da doğum olmuştu 34 den beri karnım şiş yorgunum yürüyemiyorum yalancı sancılar
lidya_26 happycat Bende aynı durumdayım kafayı yicem hayat kalitem düştü iyice üstümü dahi rahat giyemiyorum mafoldum
prenses99 mommyyysd ben 3 haftadır gidemiyorum pazartesi randevum en son 2100 gramdı miyon olcak dedı doktor
aprilbaby prenses99 ctesi 37 haftalık olacak aynı durumdayım ilk böyle zorlamamıştı resmen yürüyemiyorum yatamıyorum son 10 günüm sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Melisssa3 Ayy hepimiz aynıyız bende 37 haftalık olucam şu yatakta deliksiz uyumayı özledim sola yatmaktan solum uyuştu artık koltukts oturarak uyumaya başladım hepimizin yardımcısı olsun sağlıcakla kavuşalım 😀🌸🥰
aysegul3409 prenses99 37+3 aynı şekildeyim.. yatakta dönmek zor, yürümek zor ağrılar ayrı, ödem ayrı az kaldı kızlar birbirimize dua edelim