cnnchz evet canım benim kanamam oldu 2 gün serumdu ilaçtı derken lekelenmelere döndü artık açık kahve lekelerim oluyor doktor kesede bi sıkıntı görmedi büyük ihtimal yerleşme kanamasıdır. Ama sen yine de görün bi doktoruna çünkü bazen şiddetlenebiliyor ansızın tedbirde yarar var