melisakucuk çok ciddiyim 🥰 mide bulantısı hemen olmuyor, sonradan da başlayabiliyo bende öyle olmuştu mesela. Çocuğun şu an sindiremeyeceği hiçbir şey yok, endişe etmeyin sizin kanınızla besleniyor.sağlılıklıdır inşallah bayramdan sonra bir gidin siz kontrole.benimdeilk gebelikte b n bilmiyordum kistim varmış bebek büyüdükçe kist küçüldü, doğumdan sonra ilk kontrolde hiç kalmamıştı.inşaallah sizdede böyle olur .hiç zararı olmadı bebeğe de banada🌸