Ben böyle şeyleri hiç kafaya takmıyorum. 2 hamileliğimde de herseyi yedim. Böyle ayrıntılı düşünürseniz aç kalırsınız. Eskiden böyle şeyler mi vardı. Herseyi yiyorum ben. Sucuktur maydonozdur. Sadece bilmediğim çayları falan içmiyorum. Midye de yiyorum kokoreçte. Hatta ilk oğlumda her hafta sırdan mumbar falan yemiştim. Oğlumda herseyi yiyor hiç ayrım yapmadan. Hamilelikte yediğim için mi acaba diyorum 😂 kelle paça falan içiyor bizimle