erikarpuz canım evet kemer için ekstra bir parça veriyorlar onu kendi kemerine takıyorsun ben uçak kalkarken de inerken de emzirmeye çalıştım ama uyuyordu. Hiç huysuzlanmadı. Akşam saati olduğu için uyudu 🥰 ayrıca havaalanında kapıda beklerken bebekli ailelere öncelik tanıyorlar sakın sıraya girip beklemeyin. Herkesten önce uçağa bebekliler alınıyor. Bilgin olsun 🫶🏻