erikarpuz LadyX biz de bayramdan sonra 6 aylık bebeğimle ilk uçak yolculuğumuzu yapacağız ben de bunu merak ettim şimdi nasıl emzirecegiz ya 😂 uçuş sonrası deneyimlerini paylaşır mısın ? 🥰
bsrbrkysr184_ LadyX ay hiç bebekle uçağa binmedim 🤭 hayırlı yolculuklar şimdiden dikkat edin kendinize 🥰
LadyX bsrbrkysr184_ sağ ol canım benim 🥲 normalde Duru arabada gezmeyi çok seviyor. Uçağı da sever diye düşünüyorum
demirelminel LadyX bebeği yan tutunca emzirme pozisyonunda zaten kemeri belinde bol oluyor öyle rahatlıkla emzirirsiniz, bende oğlum sekiz aylıkken binmiştim ilk hiç rahatsız olmamıştı emmek istememişti uyuduğu için inişte emzik vermiştim o da yeterli olmuştu
erikarpuz LadyX çok şükür çok sevindim ya darısı başımıza artık 🤭 uçak kalkarken nasıl oldu peki kemeri bağlatıyorlar mı basınç etkiledi mi