Glyk
Sizi telaşlandırdı isem özür dilerim. Bunu asla istemezdim. Bahsettiğim annelerden birinde tüm down belirtiler bulunuyor usg de. Bu sebeple fetal yapıyor, test temiz çıkıyor, fetal fraksiyon oranı düşük çıkıyor testte ve test yanılıyor. Diğerinde ise hiç bir belirti olmaksınız, fetal fraksiyon oranı da yüksek olduğu halde doğumda down olduğunu öğreniyorlar. Ben de down bebek bekliyorum, bu sebeple down annelerle görüşüyorum sürekli araştırıyorum bu aşamada öğrendim ben de