elifumuc Selamm bayanlar, Gaziantep’te önerebileceğiniz doktor var mı, doğum ücreti hakkında da bilgi verir misiniz?
semahayall elifumuc Özlem borazan var , kendi muayenehanesi var ibrahimlide , güncel muayene ücreti 3.500 tl , 3 farklı hastanede doğum yaptırıyor. Liv, sanko , deva. Hastaneye göre fiyat değişiyor , en uygunu deva , güncel fiyatı 68 binmiş
leylayazar elifumuc ben de Gaziantep te doğum yapacağım daha 5 haftalığız önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻
gizem_aden27 elifumuc ben deva hastanesi Cevdet öksüzlere gidiyorum muayenesi 2100 lira ikinci kere orda sezeryan olacağım 42.500 fiyat verdiler. bence gayet iyi heryerde fiyat aynı ilkin de de memnun kalmıştım gayet iyiler ebeleri ve sonrası da dahil
elifumuc leylayazar ben şuan anka hastanesinde Yasemin dokuzoğlu ile görüşüyorum. 31 haftalık hamileyim 3-4 aydır aynı doktorla görüşüyorum gayet de alanında başarılı bir doktor, tavsiye ederim.
cansu_can35 leylayazar merhaba defa life yasemin hocaya gidiyorum memnunum sadece iş odaklı ve açıklayıcı bilgiler veriyor doğum ücretleri de diğer hastanelere göre daha uygun çocuk yoğun bakım ve doktorları da ilgili görümcem de orada doğum yaptı
mutlubalik gonul0709 anka hastanesi prof dr Ayşe Güler e gidiyorum memnunum normal 35 sezeryan 45 bin
nesli1453 gizem_aden27 sanko da liw de 70 diye biliyorum yeni sorduk. Ben özge karuseverciye gidiyorum özel kliniği var kendi 40 hastane 70 alıyormus ordan biliyorum sanko hastanesi🌸
gonul0709 gizem_aden27 ben de şu an Cevdet Beye gidiyorum ilk başta tereddutte kalmıştım muayene süresi kısa gibiydi ama sonrasında ilgisinden memnun kaldim
gizem_aden27 nesli1453 evet oralar biraz pahalı ama ilk gebelik ikinci üçüncü gebelikte fiyat değişiyormuş nedenini bilmiyorum 🥲❤️
nesli1453 gizem_aden27 aaa öylemiymiş bende ilk defa duydum yani ilkte daha pahalı ikincide daha mı uygun 🫠🥹