Mertin_Annesi Aslında şöyle ben şehir hastanesi takipliyim riskli gebe olduğum için. Bu 2 hafta ileri konusunu bana perinatolog söyledi. Dünki kontrolde gebe polikliniğine gittim. 1 hafta perinatoloji, 1 hafta gebe polikliniği takipliyim. Gebe polikliniğindeki doktorda haftasına uyumlu çıktı. Ama gebelik şekeri için kanından bebeğe resmen şerbet gidiyo gibi düşün dedi. Birde perinatologla beim cihazım aynı değil onlarınki daha iyi dedi. Kime inanmam gerektiğini bilmiyorum. Haftaya kontrolüm var perinatolojiye, göreceğiz bakalım