nur1124 Sss1947 sizce bu yanıltıyor my beni yoksa kuruma çizgisi mi aşırı derece göğüslerimde sızlama var ve migde bulantım var
aynuruzun12 nur1124 hayırlı olsun yeni heni demekki benim testte bozuktu lan dedım ben hamıkeyım attım herkese test bozuk dedıler cunku ıcı yayıldı kırmızıya neyse dedık ben sabah kan vereyım aksam sonuc cıktı 11 betam hamıleyım 😂😂
Sss1947 nur1124 daha 8 gün var bende sizin gibiyim bence henüz erken adete 5 gün kala tekrarlayalım ona göre verelim kan
yamrr_ars nur1124 bence çıkar benim de 7 gün varken daha silik çıkmıştı 4 gün kala yine silikti 1 gün geçti çift gördüm bence çıkar
nur1124 yamrr_ars yarın gidip kan verince acayip şekilde miğde bulantım var ve kahverengi akıntım geliyor
yamrr_ars nur1124 benim de 7 gün varken böyle çıktı 1 günüm geçti biraz daha belliydi 3 gün geçti pazartesi kan vericem