Bereninannesi Aysunnnarcn göremedim canım negatif sen biraz zaman geçtikten sonra tekrar yap adetin gecikti mi yoksa yaklaşınca mı yaptın
happyela Aysunnnarcn Siyah beyaz da hiç göremedim. Ama renkli de aşırııı silik var gibi. Zor gördüm yani ama var bence 😊
Bereninannesi Aysunnnarcn bak siyah beyaz atınca göremedim ama renkli atınca gözlerim beni yanıltmıyorsa var sanki ama çoook dikkatli bakmak lazım emin de değilim
nur1124 Sss1947 sizce bu yanıltıyor my beni yoksa kuruma çizgisi mi aşırı derece göğüslerimde sızlama var ve migde bulantım var
rabiaaaln Aysunnnarcn çok silik duruyor renkli attığınızda bence kesinlikle kan verin kesin sonuç için inşallah bardır
yamrr_ars nur1124 bence çıkar benim de 7 gün varken daha silik çıkmıştı 4 gün kala yine silikti 1 gün geçti çift gördüm bence çıkar