Meral_63 A aynıyız bende 18 aralıkta doğum yaptım. Ben 2 günde 1 spor yapıyorum , 28kg almistim,5i kendiliğinden gitti. Gerisini sporla verdim,9kg kaldı vermem gereken..
Bende sezaryen oldum o yüzden ağır egzersizler yasak,yürüyüş ve koşu yapıp sonra kol ve bacak çalışıyorum.Bazen dans ediyorum. Youtubede growwithjo var onun antrenmanlarını yapabilirsiniz etki eder. Dikişlerim iyice toparlasın diye bekliyorum ondan sonra ip atlayacağım ip çok güzel yaktırıyor