gamzeeymen Maalesef meganın fiyatları cok fazla yüksek.. esenler medipole geçmeyi düşünüyorm. Ama doktor bulamadım
hariboom gamzeeymen bahcelievler medipoldende cok memnun herkes.. oda eski nisa hastanesi sanirim. Bende megaya gidiyorum doktor icin sirf … cidden cok yuksek
merverr gamzeeymen Esenler medipole gıdıyorum Nihan ilhana memnunum ve dogum fıyatları gayet ideal ilk cocuksa normal dogum 30 küsür bişi
hariboom basak__25 sema yilmaza gidiyorum normal dogumu asiri destekliyor. Iki arkadasim onda dogum yapti ve cidden cok cok memnun kaldilar cok anaç bir doktor
ysmnsen gamzeeymen randevuyla gidiyorum kalabalık olmuyor genelde randevu saatinde içeri alınıyorsunuz
twinmoms34 gamzeeymen hayır hiç sıra beklediğimi hatırlamıyorum en fazla 10 dk beklemişimdir.Uzun uzun ilgileniyor nihan hoca.
hariboom deniz1243 inanki bilmiyorumm o kadar detayli henuz haftam erken doktor herseyi detayli sonradan konusacagiz dedi inslalahh
zehea gamzeeymen meganın sezeryan fiyatı ne bilginiz varmı bende oraya basladım daha yeni orda düşüyoruz doğumu ama fiyat alamadık
zehea gamzeeymen banada yeni yıl hirdiğinde düşündüğüm için sormuştum hastaneye 130 bin dediker sonra iş ciddiye bininde zaman da yaklaşınca tekrar sordum yakınlarda 85 dediler anlamadık
gamzeeymen 130 bin oruy vericeme memoriale giderim herhalde :)) haziranda fiyatlar degişicekmiş ama bnm dogumum mayıs o yüzden 82 bin dendi