buketdeniz19 maviiiss çizgi var canım hayırlı olsun bende adetime 4 gün kala aynı bu şekilde öğrenmiştim
Sezei maviiiss var kuzum gözün aydın ama daha çok yeni belliki koyulaşma takip edebilirsin veya kan verebilirsin şimdiden sağlıkla kucağına alın inşallah ♥️
bbk28 maviiiss pikten bahsediyordum değil mi canım ? Yani pik 8 marttı.Bir de ne gib belirtilerin oldu akıntım vs var mıydı?
bebekisteme Benimde reglme 5 gün var ama 10 günden berri hafif kaşık ağrım var gelip gidiyor birde ağzım metal tat gibi ama bilemiyorum
Mmavikizz maviiiss benimde pik 8 mart 😊sol kasık ağrısı var benim arada sızlama sizin sağ kasık ağrısı mi vardı korkuyorum test yapmaya bir ümit sende görünce 😊🤲
maviiiss Mmavikizz benim sol kasık valla bende bi ihtimal yaptım hiç beklemiyordum hatta 3 tane test yaptım 😂 kan verdim ama asıl şimdi beklemek zor
Mmavikizz maviiiss benimde sol kasık ağrıo duruo deyisik bir ihtimal mi die düşünüyorum bende ama cesaret edemiyorum hayırlı olsun bu arada
maviiiss Mmavikizz teşekkür ederim siz bekleyin isterseniz sabredebilirseniz ben edemedim 😀 İnşalah sizede tüm isteyenlere nasip olur