maviiiss Kızlar adetime 5 gün var bi kaç gündür belim ağrıyor sol kaşığım ağrıyor az önce test yaptım bi bakar mısınız
bsbsbsbs maviiiss net çizgi gözüküyor bence bi kan verin. Bi de pcos mu vardı sizde ? Özellikle ekstra neler yaptınız? Adetleriniz düzenli miydi
maviiiss bsbsbsbs pcos yoktu ama 2 ay önce vitamin kullanmıştım ekstra bişey yapmadım olursa olur mpdındaydum
esavas27 maviiiss Buda benim testim adete iki gün kala yaptım 20 dk da böyle oldu son halini de atacağım 1 saat sonraki halini bırakıyorum aşağı
esavas27 esavas27 ilk attığım dün öğlen yapılmış test ikinci idrarla yapıldı ikinci bu arada hepsi aynı test farklı değil sadece saat farki var ikinci attığım ilkinden 1 saat sonra 3. Attığım da dün gece çektim
bbk28 maviiiss pikten bahsediyordum değil mi canım ? Yani pik 8 marttı.Bir de ne gib belirtilerin oldu akıntım vs var mıydı?
Sezei maviiiss var kuzum gözün aydın ama daha çok yeni belliki koyulaşma takip edebilirsin veya kan verebilirsin şimdiden sağlıkla kucağına alın inşallah ♥️
Mmavikizz maviiiss benimde pik 8 mart 😊sol kasık ağrısı var benim arada sızlama sizin sağ kasık ağrısı mi vardı korkuyorum test yapmaya bir ümit sende görünce 😊🤲