Bu0 gozdenur06 aman bana temizlik demeyin kaç saattir uğraşıyorum daha yeni bitti benim yanmaya başladı yaa
gozdenur06 Bu0 keşke enerjim olsada bende saatlerce uğraşsam bacım ama yok parmağımı kıpırdatamıyorum kendimi çok kötü hissediyorum paikoloji nanay oldu sanki evimin her yerinde yağlı ellerini süre süre geçmişler öyle bir hissiyat ama temizlemeye hal yok
Bu0 gozdenur06 aman boşver bacım bende temizlemek için temizledim işte zaten bize kimse gelip gitmicek bende bayramın ikinci günü Adana’ya gidecem biraz babam gilin orda kalıcam öyle dip bucak temizlik yapmadım yüzeysel anca bu kadar gücüm var şimdide belimin ağrısından duramıyorum
krizantemmm gozdenur06 dip köşe temizlik yapamadım vallahi sadece perdeleri yıkadıktan eşimle dün banyoyu temizledim yavaş yavaş bugünde eşim dip bucak süpürdü bende peşinden toz alıp yer sildim bu kadar