aslmoms naranta ben iyi ki serum bağlattım daha iyiyim sanki ❤️❤️ Dr haftan 20 artık beyni vs olmuştur. Birşey olmaz dedi
naranta aslmoms benim haftam 12 daha:') gerek yok dediler 9 haftalikken enfeksiyon sebepli sivi kaybindan baglanmisti bir kere sadece ates de vardi yine parol serumla beraber… enfeksiyon ve ates cok agir degil bu sefer muhtemelen bu yuzden hic konusu bile acilmadi😅
dolunayss Of bende 30 haftalık hamileyim grip oldum hastaneye gittim parol serum taktılar başka da bisi yapmadılar evde bol dinlenip bol meyve yiyorum bakalım nefes almam da zor oluyor devamlı hapşırıyorum.. bakalım ikinci günüm olacak şimdi inşAllah geçer ya
dolunayss aslmoms kanımda enfeksiyon çıktı doktorum yatış yaptı şimdi hastanede yatıyorum gözlem altında tutuyorlar ağlayasım geliyor ya