aslmoms canımm iki gün daha zorlar düzelir parol bile olsa içmemeye çalış kanama olmadığı sürece hiçbir şey içmemeye çalış erken dönemde parol bile çok nadir öneriliyor 🙏🏻❤️ doktora gidince de ilaç veriyorlar sarımsakla balı karıştır yut, kötü de düşünme pozitif ol geçecek emin ol. ben bugün çok daha iyiyim nefes alabiliyorum normalde griplerimde 1 kutu otrivine bitirmeden geçmezdi burun tıkanıklığım. bir de nebulizatör alın bir medikalden. zaten bebeğe de ihtiyaç olacak şimdiden al içinde de 5-10 ml serum koy çek buharını göğsünü yumuşatsın. kafana takma hiçbir şey yiyemiyorsan da portakal sık portakal iç sadece. bir tane de limon ye yarında daha iyi olacak. ben ilaçsız antibiyotiksiz asla atlatamayacağımı düşünüyordum benim bağışıklığım aşırı düşüktür, ben bile düzeldiysem valla herkes ilaçsız düzelir gibi geliyor banaa. hamilelikten sonra da gerekmediği sürece gereksiz ilaç içmeyeceğim aydınlandım 😂😂