Zeynep228 bebegimle_ben ben bugün test yaptım adet sandım 9 gün sürdü ama leke leke geldi hep ve test pozitif😍
NobleMom Zeynep228 Regl olacaksınız o zaman. Üzülmeyin önünüzde daha değerlenebilecek bir sürü ay var ✨🤍
Zeynep228 NobleMom test yaptım bugün pozitif. Çok çok önce açmıştım bu postu ilk yaptığım test negativti ama şimdi pozitif
Zeynep228 NobleMom yok yaşadığım ülkede kan veremiyoruz %100 testler var onu yaptım zaten kesin var olmuş oluyor çok teşekkür ederimmm darısı isteyenlere inşallah. Yarın gidicem dpktora