gamzw Blkrc 38+2 makat geliş olduğu icin dün sezaryen için gün aldım 30 marta şiddetli bel ağrısı kasık ve bacak ağrısı mevcut Allah yardımcımız olsun
yagizinannesii Blkrc 38+0 🌸 haftaya çarşambaya gün aldık. Tabii daha erken gelmezse. Sancılarım başladııı
Moz Blkrc 38+1 im bebeğimin bayram sonrası koç burcu olarak sağlıkla doğmasını istiyorum😃İlk doğum olacak stresliyim sürekli yatıyorum açıkçası 1 haftadır izne çıktım tadını çıkarıyorum evin.Onun dışında arada karnım sertleşiyor bıçak kesiği gibi ağrı giriyor yada regli sancısı gibi sonra geçiyor.Nst lerde sancım çıkmadı
kubraturkkoc Blkrc merhaba bende 39 haftalık oldum gelen giden yok 🤷🏻♀️ Sağlıkla kolaylıkla alalım kucağımıza bayağı zorlamaya başladı artık doğsun istiyorum 😁
sumeyra13 aslkcygt aynı şekil benimde ama benim dün geceden beri parça parça şeffaf sümük gibi akıntı oluyor o ne acaba nişan mı?
m3ltem 38+1 deyin artık dogmasını biran önce kucagıma almayı istiyorum 2cm açıklık var ama sancı falan yok ne gelen var ne giden küçük bey yerini sevdi galiba
aslkcygt m3ltem benimde pazartesi gittiğimde 1 cm açıklık vardı bende de ara ara regl ağrısı dışında belirti yok tüm tuşlara basıyorum ama bebemin keyfi yerinde galiba
Melikemercimek benim de 38+1 nst de dancım çıkmıyor 1 cm le bekliyorum bakalım hayırlısı ile bayramın birinci gününü atlatsak inşallah
kubraturkkoc Moz Riskliydi gebeliğim 36ya kadar yattım hep artık hareketliyim, bu ara daha da hareketlendim hatta ufak çaplı bayram temizliği bile yaptım diyebilirim 😁
ilknuuur Blkrc 39 hafta kasılmalar var bel ağrım 1 haftadır hiç geçmiyor beyaz akıntım var 2 günde kahverengi akıntım oldu nişanım gelmis 1 cm açıklıkla bekliyorum beklemek çok yordu beni
rem_aden 38+0, bebeğin kafası yerleşmiş, yumuşama başlamış ama açıklık yok. Doktorum pazartesiye kadar bayram izninde, bakalım ne zaman gelmek isticek 🫠
kif @aslkcygt Kızlar benim 38+5 hiçbir belirti yok aşırı yorgunum gündelik işleri bile yapasim yok oda mecburiyetten 1 hafta olmuştur baslayali Merdiven 10 basamak olsa bile çıksam yoruluyorum Sizde durumlar ne ? Hani bu haftalarda enerjik okunuyordu? @m3ltem @gamzw @yagizinannesii @muhterem07 @Moz @Melikemercimek
Moz kif ben de aynı senin gibiyim sürekli yatıyorum bayramdan sonra merdiven inip çıkmaya ya da yürüyüşe başlarım diye düşünüyorum ama tembelim galiba bu konuda canım yapmak da istemiyor
muhterem07 kif enerjim bi gidiyi gi geliyi 😂 çok yoramıyorum kendimi kafa olarak yorgunum nasıl geçecek diye düşünmek yoruyo daha cok 🥴
Melikemercimek kif ben de çok yoruluyorum merdiven filan çıkacak halim yok ama yürüyüş yapmayı seviyordum ama onuda bırakacagım bayramın üçüncü günü annem gelecek beklemek istiyorum dedim , o zamana kadar yat dedi doktorum da
yagizinannesii kif ben tam 38 haftalığım. İkinci çocuk olunca hiç yatırmıyor istekleri Bitmiyor.. Ama enerjim hiç yok. Yatsam akşama kadar uyurum. Mecburiyetten kalkıyorum. 3 gün önce öyle bir enerji geldi temizlik yaptım o kadar. 🥹
kif @rem_aden bebeğin kafasının aşağida olduğunu hissediyor musunjz yoksa sadece vajina bölgesi pelvik kaslar baskı mi yapıyor?
rem_aden kif karnımın düştüğünü ve aşağıya yerleştiğini farketmiştim dışardan 2.hamileliğim bu arada. Ama aşağıdan hissettiğim bir şey yok, sadece baskı ağrı ve kasıklarda bi dolgunluk hissim var 🙏🏻