Panzehir Kızlar selam adetim hep düzensizdir en son adet 11 ocak daha da yok düzensiz olduğu için ilk hamileliğimi de gec öğrendim şimdi de içime bi kuşku dustu test yaptım ilk 5 dakikada silik cizgi cikti ama adet olacakmış gibi de karın ağrım var
Selenay147 Panzehir canımm bende aynısını yasadım dun aksam adet olucam karnım agrıyor dıye ped aldım testım pozıtıf cıkrı
cerenburak Valla benim de adet olacakmis gibi belirtilerim vardi ve silik cikmisti iki gün sonra tekrar yap koyulasiyosa kan ver bence inşallah istedigin gibi bir sonuc alırsın
cerenburak Panzehir hayir bebek varmis adetimden dört gün önce ögrendim ben silik cizgiyle iki gün kala kan verdim beta 16 cikti sonrasinda artis gösterdi adet olmadim
Panzehir cerenburak yaa cok sevindim her şey gönlünüzce olsun inşallah ben sanki olacakmışım gibiyim ya sürekli affedersiniz bisi geliyor adet sanıyorum akıntı her seferinde eczanenin verdiği test de days doctor herkes o testte yalancı pozitif veriyor yazmis
cerenburak Panzehir sag olun allah razı olsun sizin için de hayirlisi neyse o olsun insallah birkac gün daha test yapipi koyulasinca kan ver bence gecikmeden
pkoslubiri Panzehir merhaba benimde son adet tarihim 29 ocak benimde. Cok duzensiz adetlerim pcos var bende de 3.4 gundur akinti devam ediyor 7 gun once test yaptim negatifti
Panzehir Selenay147 ya kafam cok karışık affedersiniz geri çekilme yöntemi ile korunuyoruz days doctor testte ilk 5 dk silik cizgi yani varsa da Allah tan yok sa da
Panzehir ogretmenhaniimm sağlıkla kucağınıza alın inşallah benim pek ümidim yok açıkçası yaptığım testte herkes yalancı pozitif veriyor yazmis bende de silik cizgi cikti 5 dk icinde
bebegimle_ben Panzehir programa girdiginde uc cizgi var oraya tikliyorsun resim yukle yaziyor ordan mutlu resim diye program cikiyor yukluyorsun sonra linki kopyalayip siteye gorip yapistiyorsum bu sohbet yerine yada kime atacagina