miran_veannesi lahusa piskolojisi bence sagdan soldan insanlarin her seyi biliyormus gibi herseye burnunu sokmasindan kaynakli sinir harbi. Seni sana o kadar eksik hissettiriyorlar ki tirnak icinde herkes icin gecerli degil ama inan dort aylik sutum kesildi sinirden. Bebegim 3 bucuk kilo dogdu 4 aylikken 8 kiloydu ve kayinvalidem canim benim beraber yasadigimiz ve kendisi ebe oldugu icin herseyi bilen herbokolog oldugu icin sutun yetmiyo bu cocuga diye diye sutumu kesti. Benden size en buyuk tavsiye herseye kulaklarinizi tikayin ve duymayin. O cocuk sizin ve onu en iyi siz yetistireceksiniz ne anneniz ne bi baskasi. Simdi ikinciye hamileyim dogumdan sonra ne olacak bilmem ama sessiz kalmayacagim kesin. Siz kirilacaginiza karsi tarafi kirin. Altini da cizmek istiyorum lahusalik sendromunu esinizde yasayacak simdiden sabirli olmaya gayret gosterin.
Annelik sorumluluk, yetismeye calismak, piskolojik bir baski. Baba olmaktan teyze olmaktan bence hic bir farki yok. Sadece o sorumluluk piskolojisi insani anne yapiyor. Vicdani olan insan somaktan gecen bebege de kiyamaz sadece bu senin canindan oldugu icin koruma ic gudusu daha agir basiyor.
Sanirim ben biraz dertlenmisim yaz yaz bitmicekmis gibi daha bile yazasim geliyor.
Ama sunu kesinlikle soyleyebilirim. Bebeginiz uyurken onu ozleyeceksiniz, ona asi vurulurken sizin caniniz yanacak, o dustugunde bi yeri kanadiginda kalbiniz yerinden cikacak gibi olacak yeri gelecek onunla aglayacaksiniz yeri gelecek of yeter diyeceksiniz ama o kokusunu icine cektiginizde herseyi unutacaksiniz. Annelik bu. Neyse sisirdim sizleri de hakkinizi helal edin 😇🥰