2402 ya benim de 2 kürtajım oldu rahim filminde y rahim cıktı doktor yerleşim yerinden dolayı kalbi durmuş olabilir diyordu üçüncü gebeliğimde de çok kanamam oldu yine buna bağlamıştı devletteki doktor belki perde falan vardır ultrasonla tespit edilmiyor maalesef ben çekinmenizi öneririm