mutluanneeeee neznaz787gmailcom benim baktığım takvimler hep 3 aylık diyordu bu attığınız takvimde 4 aylık oluyorum .neyse birisi sorunca 4 oldum derim🤣🤣🤭
meldaa41 neznaz787gmailcom Tabloda bir ayı 28 gün olarak göstermiş yanlış olmuş tekrar bak istersen ☺️
neznaz787gmailcom selma128 valla ne kadar doğru bende tam bilmiyorum ama doktora sormak en iyisi olacak 😁
beyzaygun neznaz787gmailcom ben 12 haftalıkken gittim dörde girdi dedi benim doktorum 16 da ise 4 ay bitiyorsa doğru demekki doktorumun dediği
neznaz787gmailcom beyzaygun kesinlikle evet olabilir bende bayram bitince kontrole gideceğim ozaman ogrenmis olurum 🤗
_efinah08 sdkaaa 😂😂 kaynanama kalsa ben 4 aylıkmışım ama haziranda doğuracakmışım birde karnım neden bu kadar belliymiş erkenmiş 6.aydan sonra çıkıyormuş 😂😂😂😂😂 matematiği mükemmel göz analizi de keza aynı 🤭🤭🤭🫨🫨🫨🫨