neznaz787gmailcom 16.haftada kac aylik oluyor kızlar kimisi 3 bucuk kimisi 4 ayı sonu diyenler oldu kafam karıştı 🤦♀️
neznaz787gmailcom Gokturkmom_ şimdi oldu tamam çok teşekkür ederim herkes ayrı birsey soyluyor belli degil 😁🤗
_efinah08 sdkaaa 😂😂 kaynanama kalsa ben 4 aylıkmışım ama haziranda doğuracakmışım birde karnım neden bu kadar belliymiş erkenmiş 6.aydan sonra çıkıyormuş 😂😂😂😂😂 matematiği mükemmel göz analizi de keza aynı 🤭🤭🤭🫨🫨🫨🫨
neznaz787gmailcom mutluanneeeee olabiliyor evet bazen karıştırılıyor demin gebelik hesaplama foto paylaştım en doğrusu o heralde 😁
mutluanneeeee neznaz787gmailcom benim baktığım takvimler hep 3 aylık diyordu bu attığınız takvimde 4 aylık oluyorum .neyse birisi sorunca 4 oldum derim🤣🤣🤭