meldaa41 beautiful_ Aa hangisi önce gelecek bakalım 🙈 Ben cinsiyeti 13. Haftada öğrendim %80 kız dedi daha sonra iki farklı doktor daha kız dedi doğrudur heralde artık. Ama aklım çıkıyor sonradan değişir diye 😀
beautiful_ meldaa41 haha bende öyleyim geçen gittim 18+3 de %90 kız dedi ama yanılma olur mu diyorum 😂
meldaa41 beautiful_ İnşallah yanılma yoktur ya ben bir hevesle gidip birkaç tane fırfırlı puantiyeli tatlış kıyafetler aldım bile🥰😅
beautiful_ meldaa41 Amin inşaAllah kuzum 🌸 sen neler aldın neler düşünüyorsun bende kıştan sonra yaz bebesi gelecek
meldaa41 beautiful_ Ben kıyafet hariç diğer eşyaların çoğunu aldım ya erken başladık alışverişe maddi açıdan son ana birikmesin diye. İlk olunca her şeyi de sıfırdan aldık. Bebek arabası, beşik, ana kucağı, banyo küveti vs bir sürü şeyi hazır 🥰
beautiful_ meldaa41 ben sadece beşik aldım şimdi puset almayı düşünüyorum ama emzik biberon ve küvet de alıcam
beautiful_ meldaa41 oğlumun beşiği var ama kendi evimde kalacak o kaynanamın evinde olduğum için gün içinde oraya da lazımdı ve puset falan oğlumun yoktu normal ana kucağıdı onu kullanmak istemedim
meldaa41 beautiful_ Anladım beşiği nasıl tercih ettiniz peki park yatak aldım ben umarım pişman olmam