Kızlar merhaba, tahmini doğum 6 Ağustos görünüyor cinsiyet kız. Alışveriş konusunda kafam karıştı ilk üç aylık kıyafetleri daha çok kısa kol mu almalıyım yoksa uzun kollu mu? Daha önce ebebekte çalışırken 3-4 tane hastane çıkışı almıştım hepsi pamuk uzun kollu takımlar. Hastane çıkışı için yeterli mi sizce yoksa daha ince bir takım veya tulum almalı mıyım?