Anonym666 nurellaaa__ @lina_erva @aleyflx Kizlar bugün adet agrisiyla uyandim tekrar test yapmamin bi anlami kalmadi
nurellaaa__ Anonym666 umudunu kaybetme hiç beklemediğin anda oluyor mümkün olduğunca gebeliği düşünmemeye çalış biliyorum bu dediğim çok zor ama imkansız değil ben alımdan çıkardığım ay hamile kaldım
Anonym666 rabia06rabia oldum canim size yazdiktan sonra oldum 😞 6 ay oldu bu ayla beraber artik umudum tükeniyor
alpek Anonym666 kuzum bizim de 8 ay oldu her ay regl görmek çok zor gerçekten ama elden ne gelir ki o yüzden önümüzdeki aya bakacağız
anneoluyorummm103 Anonym666 benim testim 5dkda cıkmadı 1 saat sonra silik çizgi vardı. Kan verdim kanda da çıktı. Bence yeni bir hamilelik olabilir
Anonym666 alpek ay insAllah en kisa zamanda ikimizde cift cizgiyi görürüz bu ay 7. ayimiza giriyoruz bizde bu ay farkli olarak sogan suyu icmeyi düsünüyorum ben
Anonym666 kucumen bende öyle biliyordum ama bu marka renklide veriyormus galiba 😞 bidaha bu markayi almam ya ben