Hamileliğimin başından beri süreci yönettiğimiz canım doktorumuz. Ay sonu da doğum yapacağım. Sizi rahatlatan ve sorularınıza yanıt alabildiğiniz bi doktor kesinlikle tavsiye ediyorum. Testleri de farklı bi yerde yaptırıp sonuçlarını atabiliyorsunuz. Sadece epidural normal doğum olarak planladığım doğum hayalim anestezi ekibinin yetersiz kişi sayısından dolayı sezaryan olarak değişti. Bu da hocanın sorumluluğunda değil tabi ki hastaneyle ilgili