anemonfrezya gayet güzeldi üç hafta sonra tekrardan gideceğim bu sefer bayağı ilgilendi sanırım öğlen gittim diye akşam uyku saatinde gidiyom adamcağızın😁😁😁😁 35’te de artık NST’ye bağlar karar verilir herhalde doğuma Allah hepimize normal doğum nasip etsin çünkü dikişli bebeğin sorumlulugunu almak bence çok zor normal Doğumla karşılaştırırsak tabii ki sakın yanlış anlamayın. Allah herkesin isteğine göre versin inşallah❤️🤗🤗