anemonfrezya vanilyali amin inşallah. Evet çok iyi bir insan bu yüzden de çok fazla gebesi var. Ne kadar çok takip o kadar çok tecrübe olur. Hepimizin sonucu da güzel olsun 🌼🩵❤️
lokumbu anemonfrezya bu gün randevum vardı biraz erken gittim kontrole Özlem inde varmış randevusu Erson Hocaya dedim Özlem arkadaşım gelecek benden selam söyler misiniz 😂
anemonfrezya lokumbu hahahah şaka gibi yaa 🤣🤣🤣 kıskandım vallahi 🤣 acaba söyleyecek mi merak ediyorum ay ben de çok ama çok meraklıyım ya
lokumbu anemonfrezya dur hele bacım sana da selam yollarız bak diğer bacımıza yatış vermiş hoca. bu konuda ki merakını sonra gidereceğim senin
anemonfrezya ozlemmm93 yaa kaç haftalıktın sen doğum mu olacak benim ilk ben hiç bilmiyorum heyecan yaptım şimdi
ozlemmm93 lokumbu serum takılacak şimdi canım işte bekliyorum ama ben sancı hissetmedim bebek baskı yapıyor onu hissediyorum sadece
anemonfrezya lokumbu ya özel yazıcacak yer yok mu acaba burda bilen yeşillendirsin. Özlem i de merak ettim yaa umarım her şey yolundadır
ozlemmm93 Ciğer geliştirici vuruldu serum takıldı canım bekliyoruz bakalım nst ye giricem bi daha bakılacak sancılara
lokumbu ozlemmm93 tamam yaz bak habersiz bırakma Allah kolaylık versin vaktinde gelsin sağlıkla gelsin bebişimiz dua ediyorum sana
ozlemmm93 lokumbu Allah razı olsun çok sağol canım sabah doktor ultrosonda bakılan bakalım açılma var mı diye kasılmalarım çok vardı bekliyoruz