bende gebeliğimin başından beri erson hocadayım çok şükür 31 haftalık olduk bu zamana kadar ne zaman yazsam geri dönüş yaptı ayrıca testleri dışarda yaptırabilirsin bana sonuçları at yeter diyor gittiğimdede rahat hissediyorum kendisiyle samimi olmasından kaynaklı eşimlede iyi anlaşıyolar çok memnunum kendisinden iyi ki de onu seçmişim rahat bir hamilelik geçirdim