esme3066 benim bir ay öncesinde 3 santim açılmam vardı ama asla ilerlemedi haftada geçiyordu tansiyonum da olduğu için doktor daha da bekletmeyelim suni sancı vereyim dedi dediğiniz gibi o sancıyı çekmek, çok çok zor . Ben epidural istedim ama meğer ilk hastaneye gittiğimde zaten 3 santim açılmam varken söylemem gerekiyormuş bunu bilmiyordum hemşire ebelerde bir şey söylemedi ya da doktorum . Şu an 6 7 cm açılman var olmaz dediler . Sonrasında duşa girdim ve duşta çok hızlı açılma oldu . Epidural de sancılarınız hafifledi mi peki,yoksa hiç mi hissetmediniz?