sarilale123 kendi sancımla girdim, 4 cm açıldktan sonra suni sancı aldım. O sırada epidural de istedim. Açıkçası bana göre zordu ama canım çok kıymetlidir😃 çok daha zor hikayeler duyuyorum o yüzden sanırm aşırı zor değildi. Dikiş esnasında doktorumdan beni bayıltmasını istedim. Kendi yatağımda uyandım. Sonrasında Dikişlerimde bi ağrı aşırı olmadı ama aşağıda dikiş olması inanılmaz tedirgin edici bir şey. Asla harekt etmek istemedim. Ne olursa olsun geçip gidiyor. 6 yıl önceydi. Acılarımın şeklini sorsanız tarif edemem sanırm artık. Sadece suni sancının insani bir eylem olduğunu düşünmüyorum. Çünkü o an ölmeyi istedim. Çünkü ölsem daha az canım yanardı