cakar1616 evet perde ameliyatı oldum Rahmim kalp şeklinde ve kalın perdeymiş bendeki. 1 tane düştüğüm olmuştu 12 haftalık bir tanede 9 haftalık kalbî duranım oldu ondan sonra oğlumu doğurdum şimdi tekrar hamileyim elhamdülillah 🤲🏼 . Pıhtılaşma sorunumda var iğne oluyorum kan sulandırıcı ve rahmime dikiş atıldı serklaj. Riskli gebeyim O yüzden yatarak geçiriyorum.