tugbaozdemir45 June6 endişeli olduğunuzu belirtin. ben her şeyde panik yapıp hergün doktora yazıyorum. umarım bir gün engellemez beni 😄 belki de ara ara kanama geliyordu günde üç kez Progestan alıyordum belki takip etme amaçlı olabilir bilemiyorum
June6 tugbaozdemir45 ben de baştan doktoru sıkmıyım diye sormuyorum çünkü sırada sorcak başka sorularım var üst üste gelmesin kızmasın diye bunu soramadım☺️ ilk hamileliğimde kadındı doktorum azarlamıştı tedirgin olunca kadın kadının halinden anlamadı yani bu sefer bilerek erkek doktora gittim daha anlayışlı bence sorsam cvplar hemen muhtemelen ama burdan bi sorayım dedim başta☺️
June6 aysen51z inşallah şuan ağrım daha azaldı arada oluyo sadece bir ay sonra dedi doktorum 7 nisanda gidicem artık
[silindi] June6 Biz de bugün tam 7 haftalık olduk bence. Henüz doktora gidemedim hep bir aksilik çıktı, yorumum burada kalsın ki ilerleyen dönemlerde fikir alışverişi yapabilmek adına sizleri bulabileyim. 🌸🤭