June6 Nasıl gidiyor hamileliğiniz benim bi kaybım var diye tedirginim adet ağrısı gibi ağrım var özellikle yanlarla belde tedirginim biraz sizin nasıl ağrınız falan var mı
haticedn June6 bende yedi haftaligim bende bugun istemsiz yatakta aşırı gerildim esnedim cok gerilesim geliyo sabahlari sol böğrum bugun bi hos mide bulantim var birde gogus hassasiyetim arada kasıklarıma iğne batıyor
tugbaozdemir45 June6 ben de kimyasal gebelik süreci geçirdiğim için sürekli endişeliyim. 2 haftada bir muayene bana 1 yıl gibi geliyor. Sürekli acaba böyle mi acaba şöyle olur mu diye diye günümü geçiriyorum.
aysen51z Benimde ağrı oluyor ayakta fazla kalınca kese aşğıda 6 hafta 5. Gün benimde kaçıncı gebeliğiniz
June6 aysen51z bende iki gün önce çok ayakta kaldım ondan mı diye tedirginim bir çocuğum var arada bir tane kürtajım var maalesef ondan sonra tedirginliğim arttı inşallah normaldir 🙏🏻
June6 havos38 aynıyız ben de bugün 7+2 yim belim çok ağrıyo benim ya adet sancısı gibi iki gündür önceki gün 45 dk ayakta bekledim ondan sonra başladı onla mı alakalı bilmiyorum ama tedirgin oldum normal olduğunu bilsem ağrı bişe değilde
June6 atik_ merhaba ayy normaldir demi yaa benim bi kaybım var çok tedirgin oluyorum o yüzden bir sağlıklı evladım var ama arada bir tane kayıp verince normal mi değil mi anlamıyorum içim rahatladı biraz çok teşekkür ederim🙏🏻
umutlubirii Sanırım ben de bugün yedi haftalık oldum. Yarın doktora gideceğim kalp atışı var mı diye. Çok stresliyim sabaha doğru kasık bölgem biraz ağrıdı geçti. Uyku hali, bulantı oluyor.
June6 tugbaozdemir45 ayy iki haftada bir muayeneye doktorunuz mu çağırıyo yaa benimki bir ay sonra dedi tedirgin oluyorum daha mı erken çağırsalar böyle durumla karşılaşanları diyorum ya
tugbaozdemir45 June6 endişeli olduğunuzu belirtin. ben her şeyde panik yapıp hergün doktora yazıyorum. umarım bir gün engellemez beni 😄 belki de ara ara kanama geliyordu günde üç kez Progestan alıyordum belki takip etme amaçlı olabilir bilemiyorum
June6 atik_ evet devam ediyo dün bide bu sabah çoktu şükür biraz azaldı ama var hala suda çok içemiyorum bugün biraz içmeye çalışıyorum
izguler June6 göğüslerim patlayacak gibi hissediyorum, sütyen taksam bir dert takmasam bir dert kızlar yaa.. büstiyer tarzı balensiz desteksiz bir şey almam lazım sanırım 🥹😅