Benim 7. günde sabah kahverengi lekelenmem oldu. Adet oluyorum diye tüm gün ağladım durdum. Hiç artmadı 1 gün sürdü ve bitti. Şimdi 25. haftaya girdik ☺️ kimseyi dinleyip de sakın gününden önce test yapma. Varsa da yoksa gününde öğren. Ben olumlu düşünüyorum senin için inşallah da öyledir.