Merrriiii lili14 inan durum ben olunca her şey ters oluyor😀 sağol kuzum inşallah sende güzel haberler alırsın
Merrriiii Ozlemerikci543450 ben de öyle yapıyorum kuzum ya duşa girip hemen çıkıyorum arabada koltuk ısıtma bile açmıyorum 🤣 bak umut oldun bana benimde öyle çünkü peçeteyle silince çamur gibi rengi bi garip zaten allahım inşallah yerleşmedir
Merrriiii Ozlemerikci543450 aa maşallah güzel koyulaşmıl ben hiç test yapmadım ama aslında yapsam çıkar yani
Merrriiii lili14 o kdr çok negatif gördüm kiii bayramı kendime zehir etmek istemiyorum 🤣 sanki sonu adete dönecek gibi hissediyorum kötüyü çağırmak gibi değil de ne bileyim
lili14 Merrriiii şöyle düşün ama belirtin var yerleşme kanaması gibi güçlü bi belirti hemde canım iyiyi düşün iyi olsun inşallah hayırlı haberlerini bekliyoruz ben bile heyecanlandım senin adına 😁
Merrriiii lili14 ya ama bir gün arayla durmuyor ya yerleşme kanaması gibi de gelmiyor işte ama birçok insanın böyle olmuş ay kanıma girmeyin ya kendime söz vermiştim 🤣
lili14 Merrriiii ben de hep 1-3 gün sürdüğünü okudum açıkçası eğer gerisi gelmiyor kırmızıya dönüp miktarı artmıyorsa regl değil yerleşme kanaması ihtimali yüksek diyollaaaa 😂
miraymehmet Benim tüp bebek doktorum kırmızı olmadığı sürece yerleşme kanaması ilk üç ay normal demişti ama yine de bana haber ver demişti. O süreçte fitili vajinal değil de ağızdan aldırmıştı. Sen yine de doktoruna söyle.
miraymehmet Ki ben 12.haftaya girdim çok şükür daha yeni bitti lekelenmem bu hafta itibariyle her ayakta fazla kalınca ya da merdiven inip çıkınca lekelenmem oluyordu kshverengi. inşallah pozitiftir ve sağlıkla kucağına alırsın🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Merrriiii miraymehmet ay inşallah ya valla umut oldunuz sizde sağlıkla alın kucağınıza umarım bebişim benimledir
miraymehmet Ben keseyi gördükten sonra lekelenme yaşamıştım doktor Vajinal ultrason sonrası olabilir demişti bana.
miraymehmet Kan testinden önce idrar tahlili yapmayın kızlar. Ben kan verdim pozitifi öğrendiğim gün idrar tahlili yaptım ki elimde hatırası kalsın diye
lili14 miraymehmet yapmış bulundum şimdide eşim etkilendi sonuçta olumsuz gözüyle bakıyo benimde moralim bozuldu
Merrriiii miraymehmet canım bir şey sorucam lekelenmen varken karnında ağrı var mıydı hafif regli gibi benim karnım bugün bi huzursuz
zeyzeynur miraymehmet ben de aynısını yaptım hep negatif gördükten sonra bunu yapıcam dedim çevremdekiler pozitifi görmüşsün niye test yapıyosun dediler o hissi hiç bilmiyorlarki ya çift çizgiyi görünce insan bi değişik hissediyormuş meğer
miraymehmet Merrriiii benim hala sancılarım var canın kasıklarımda. Sancı olması normal ama çok şiddetli ise ve kanama kırmızıya dönerse mutlaka doktorunla iletişime geç