zuzubayram gkc990_ az kalmış sizin sağlıkla alın kucağınıza doğum dan sonra yazarsanız çok sevinirim banada biraz önden bilgi olur insallah
gkc990_ @zuzubayram son 30 gün diyelim 🥰 Tabiki doğum hikayemi yazmayı düşünüyorum siz kaç haftalıksınız hangi Dr takiplisiniz
zuzubayram gkc990_ ben 28+ 3 Ahmet beye gidiyordum ama artık gitmeyecegim ona biraz ilgisiz buldum . Merakla bekliyorum inşallah kolay geçer sağlıkla alırsınız kıcagınıza
betulco zuzubayram normal doğum 45 sezeryan 50 diye biliyorum bende ocaktan sonraki fiyat Bende gebeliğin başından beri Sevinç hanıma gidiyorum güleryüzlü ilgili bi doktor detaylı ultrason 6500 küsür normal muayne 2650₺ gibi bir fiyattı
Ravzahilall zuzubayram malesef bilmiyorum hiç. Sizin peki bu taraflarda devlet hastanelerinde bildiğiniz doktor var mı? Beylikdüzü, büyükçekmece, Esenyurt üçü de olur