zuzubayram Kızlar kaç kere buraya yazdım ama yayınlanmadı görülmedi mi bir daha şansımı deniyim dedim . Gerçekten esenyurt esencan da gidip memenun kaldığınız dokotor var mı
keleebeeekkk zuzubayram arkadaşım yeni doğum yaptı orda doktorunu da seviyodu süreyya mı neydi adı memnundu doktorundan
Ravzahilall zuzubayram ben birkaç kez sevinç mammadovaya gittim ilgilisini çok beğendim. O hastaneye gitsem yine ona giderim. Süreyya,ya da gittim ama çok ilgisiz soğuk geldi sorularımı bile doğru düzgün cevaplamamıştı
ars1 zuzubayram kızlar esencanda doğum ücretleri ne kadar suanda bilginiz var mı ben de hastane ve doktor arayısındayım. Doktor muayene ücretlerine ne ödüyorsunuz
_gizemm zuzubayram ben Sevinç hanıma gidiyorum çok sakin güleryüzlü ilgili bir doktor çok seviyorum onu tavsiye ederim bir arkadaşım da doğum yaptırdı çok memnun kaldı süreçten nasipse doğumu da onda düşünüyorum 🌸
zuzubayram keleebeeekkk Ahmet beye gittim bir kaç kez en son gittiğimde hiç ilgili değildi bede bu doktoru bir deneyim o zmam teşekkür ederim ❤️
zuzubayram Ravzahilall o doktor doğuma giriyor mu acaba adağı sorduğunda Ahmet Süreyya giriyor diye duydum yanlış değilse tabi . Kafam çok karışırtı inşallah iyisine dengk gelirim
Ravzahilall zuzubayram malesef bilmiyorum hiç. Sizin peki bu taraflarda devlet hastanelerinde bildiğiniz doktor var mı? Beylikdüzü, büyükçekmece, Esenyurt üçü de olur
gkc990_ @zuzubayram Ben Süreyya hanıma takipliyim diğer iki bebeğimide kendisi takipleyip doğurdu biz çok memnunuz kendisinden üçüncüye gene ona gidiyorum
zuzubayram gkc990_ ilgiliyse cok sevinirim banada o hali denk gelir inşallah gerçekten ilgili olunca insan daha rahat ediyor .
gkc990_ @zuzubayram çoğu kişi soğuk ilgisiz buz dolabı gıbı falan dıyor ama ben açıkçası çok memnunum memnun olmasam 3 bebeğimide kendisinde yapmazdım ters ters konuşmaz ne sorarsam sabırla cevaplar anlatımı çok güzel bana göre 1 kere gidin kendisine siz karar verin
zuzubayram gkc990_ az kalmış sizin sağlıkla alın kucağınıza doğum dan sonra yazarsanız çok sevinirim banada biraz önden bilgi olur insallah